Heb je een vraag over je bestelling, wil je meer informatie over een product uit onze collectie, of heb je een heel andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld in je bericht, indien van toepassing, het bestelnummer en de naam waaronder je besteld hebt. De klantenservice streeft ernaar alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden.
Houd goed je spamfolder en/of de box met ongewenste berichten in de gaten, het kan onverhoopt gebeuren dat onze correspondentie daarin terechtkomt.
Hieronder staat een overzicht van de meestgestelde vragen met betrekking tot bestellen, bezorgen en retourneren.
Staat de vraag of het antwoord waar je naar zoekt hier niet tussen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice, wij helpen je graag verder!
1 Bestellen & Bezorgen
1.1 Ik heb geen orderbevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Geen zorgen, helaas komt het soms voor dat onze uitgaande berichten, waaronder ook een orderbevestiging, in je spamfolder terechtkomt, of zelfs helemaal niet door jou wordt ontvangen.
Indien je geen orderbevestiging van je bestelling hebt ontvangen, adviseren wij je om per mail contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen je bestelling verifiëren en desgewenst een digitaal exemplaar van de factuur doen toekomen.
Om je sneller en beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij je om in je mail te schrijven onder welke naam je besteld hebt.
1.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hanteren een standaard levertijd van 2 tot 3 werkdagen.
Zodra wij je zending hebben voorgemeld bij DHL, ontvang je een mail met daarin de tracking code van de zending die naar je onderweg is. Raadpleeg deze informatie om te zien wat de actuele bezorgstatus van je bestelling is.
1.3 Wat zijn de verzendkosten?
Afhankelijk van het formaat, gewicht en hoeveelheid van de artikelen die je bestelt, wordt je bestelling door de brievenbus bezorgd of als pakket aan de deur aangeboden.
DHL Brievenbuszending: €3,99 (Voor NL en BE)
DHL Pakketzending: €4,99 (Voor NL en BE)
De verzendmethode die voor je bestelling wordt toegepast en de bijbehorende verzendkosten kun je bekijken op de winkelwagen-pagina en zie je ook toegelicht worden bij het afronden van je bestelling.
Voor meer informatie over verzenden en bezorgen, klik hier.
1.4 Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij vertrouwen de bezorging van je bestelling toe aan de bezorgdienst DHL.
1.5 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kunt je bestelling annuleren zo lang je bestelling nog niet door ons is verzonden door een bericht te sturen naar onze klantenservice. Is je bestelling door ons al verstuurd? Dan kun je je bestelling na ontvangst naar ons retour sturen. Houd er daarbij wel rekening mee dat de kosten voor het retourneren van je bestelling voor eigen rekening zijn.
2 Retourneren & Ruilen
2.1 Ik wil mijn bestelling, of een gedeelte ervan, retourneren. Wat moet ik doen?
Je kunt de producten die je wilt retourneren naar ons versturen door deze eerst aan te melden in ons retourportaal, zie:
https://dehobbit-shop.shipping-portal.com/rp/
Voor meer informatie over het retourneren van je bestelling en restitutie, klik hier.
2.2 Ik wil mijn bestelde artikel(en) ruilen, kan dat?
Is het artikel wat je besteld hebt niet wat je ervan verwachtte en wil je het graag ruilen voor een ander artikel uit onze collectie? Natuurlijk is dat geen probleem, meld je artikel(en) dan aan via ons retourportaal en geef aan welk artikel je terug wenst te ontvangen.
Ga naar het retourportaal: https://dehobbit-shop.shipping-portal.com/rp/
Heb je vragen over het retourportaal of over ons assortiment? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].