https://www.dehobbit-shop.nl/service/?subject=Question%20about%20product%20(article%20code:%208719231297227)

  • Je agenda, planner of kalender voor thuisbezorgd voor €4,99
  • Verkrijgbaar bij 1300 verkooppunten in heel Nederland
  • Tijdelijk een gratis flipkalender bij iedere bestelling!
Klantenservice & FAQ

Heeft u een vraag over uw bestelling, wilt u meer informatie over een product uit onze collectie, of heeft u een heel andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld, indien van toepassing, in uw bericht het bestelnummer en de naam waaronder u besteld heeft. De klantenservice streeft ernaar alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Houd goed uw spamfolder en/of de box met ongewenste berichten in de gaten, het kan onverhoopt gebeuren dat onze correspondentie daarin terechtkomt.

 

Hieronder staat een overzicht van de meest gestelde vragen met betrekking tot bestellen, bezorgen en retourneren.

Staat de vraag of het antwoord waar u naar zoekt hier niet tussen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice, wij helpen u graag verder!

1 Bestellen & Bezorgen
1.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen er alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hanteren een standaard levertijd van 3 tot 5 werkdagen. 

U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een mail met daarin de tracking code van de zending die naar u onderweg is. Raadpleeg deze informatie om te zien wat de actuele bezorgstatus van uw bestelling is.

1.2 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van uw bestelling bedragen €4,99 per zending.

Voor meer informatie over verzenden en bezorgen, klik hier.

1.3 Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij vertrouwen de verzending van uw bestellingen toe aan de bezorgdienst DPD.

1.4 Ik heb geen orderbevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Helaas komt het soms voor dat onze uitgaande berichten, waaronder ook een orderbevestiging, in uw spamfolder terechtkomt, of zelfs helemaal niet door u wordt ontvangen.

Indien u geen orderbevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, adviseren wij u om per mail contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen uw bestelling voor u verifiëren en desgewenst een digitaal exemplaar van de factuur doen toekomen.

1.5 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren zo lang uw bestelling nog niet door ons is verzonden door een bericht te sturen naar onze klantenservice. Is uw bestelling door ons al verstuurd? Dan kunt u uw bestelling na ontvangst naar ons retour sturen.

2 Retourneren & Ruilen
2.1 Ik wil mijn bestelling, of een gedeelte ervan, retourneren. Wat moet ik doen?

U kunt de producten die u wilt retourneren, zo mogelijk, in de originele verzenddoos weer terugsturen naar onderstaand adres:

 

Hobbit Distributie

Schermerweg 95

1821BG Alkmaar

 

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons distributiecentrum zijn voor eigen rekening.

Wij raden u aan om de pakbon, of een kopie ervan, van uw bestelling weer in de doos te doen, dit helpt bij het herkennen van uw zending en de restitutie.

Daarnaast adviseren wij u om het transactie- of verzendbewijs met daarop de tracking code van uw bestelling goed te bewaren.

 

Voor meer informatie over het retourneren van uw bestelling en restitutie, klik hier.

2.2 Ik wil mijn bestelde artikel(en) ruilen, kan dat?

Ja, u kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt u zelf de kosten voor de terugzending van het product.

Keurmerken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »