https://www.dehobbit-shop.nl/service/?subject=Question%20about%20product%20(article%20code:%208719231669215)

Klantenservice & FAQ

Heb je een vraag over je bestelling, wil je meer informatie over een product uit onze collectie, of heb je een heel andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld in je bericht, indien van toepassing, het bestelnummer en de naam waaronder je besteld hebt. De klantenservice streeft ernaar alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Houd goed je spamfolder en/of de box met ongewenste berichten in de gaten, het kan onverhoopt gebeuren dat onze correspondentie daarin terechtkomt.

 

Hieronder staat een overzicht van de meest gestelde vragen met betrekking tot bestellen, bezorgen en retourneren.

Staat de vraag of het antwoord waar je naar zoekt hier niet tussen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice, wij helpen je graag verder!

1 Bestellen & Bezorgen
1.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hanteren een standaard levertijd van 3 tot 5 werkdagen. 

Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een mail met daarin de tracking code van de zending die naar je onderweg is. Raadpleeg deze informatie om te zien wat de actuele bezorgstatus van je bestelling is.

 

1.2 Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van het formaat, gewicht en hoeveelheid van de artikelen die je bestelt, wordt je bestelling door de brievenbus bezorgd of als pakket aan de deur aangeboden.

 

DHL Brievenbuszending: €3,99

DHL Pakketzending: €4,99

 

De verzendmethode die voor je bestelling wordt toegepast en de bijbehorende verzendkosten kun je bekijken in de winkelwagen en zie je ook toegelicht worden bij het afronden van je bestelling.

 

Daarnaast kun je je bestelling ook komen afhalen in onze Concept Store in het centrum van Alkmaar. Als je deze optie selecteert bij het afronden van je bestelling, hoef je geen verzendkosten te betalen. Klik hier voor meer informatie en het adres van onze Concept Store.

 

Voor meer informatie over verzenden en bezorgen, klik hier.

 

1.3 Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij vertrouwen de verzending van je bestelling toe aan de bezorgdienst DHL.

 

1.4 Ik heb geen orderbevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Geen zorgen, helaas komt het soms voor dat onze uitgaande berichten, waaronder ook een orderbevestiging, in je spamfolder terechtkomt, of zelfs helemaal niet door jou wordt ontvangen.

 

Indien je geen orderbevestiging van je bestelling hebt ontvangen, adviseren wij je om per mail contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen je bestelling verifiëren en desgewenst een digitaal exemplaar van de factuur doen toekomen.

 

Om je sneller en beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij je om in je mail te schrijven onder welke naam je besteld hebt.

 

1.5 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, je kunt je bestelling annuleren zo lang je bestelling nog niet door ons is verzonden door een bericht te sturen naar onze klantenservice. Is je bestelling door ons al verstuurd? Dan kun je je bestelling na ontvangst naar ons retour sturen. Houd er daarbij wel rekening mee dat de kosten voor het retourneren van je bestelling voor eigen rekening zijn.

2 Retourneren & Ruilen
2.1 Ik wil mijn bestelling, of een gedeelte ervan, retourneren. Wat moet ik doen?

Je kunt de producten die je wilt retourneren, zo mogelijk, in de originele verzenddoos weer terugsturen naar onderstaand adres:

 

De Hobbit Distributie

Schermerweg 95

1821BG Alkmaar

 

Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar ons distributiecentrum zijn voor eigen rekening.

 

Wij raden je aan om de pakbon, of een kopie ervan, van je bestelling weer in de doos te doen, dit helpt bij het herkennen van je zending en de restitutie.

 

Daarnaast adviseren wij om het transactie- of verzendbewijs met daarop de tracking code van de retourzending goed te bewaren. De keuze voor de verzendmethode en transporteur (DHL, DPD, PostNL, etc.) staat je hierbij geheel vrij.

 

Voor meer informatie over het retourneren van je bestelling en restitutie, klik hier.

 

2.2 Ik wil mijn bestelde artikel(en) ruilen, kan dat?

Ja, je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt je zelf de kosten voor de terugzending van het product.

Keurmerken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »