Uitgeverij De Hobbit BV

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport, of dat er iets anders met het artikel onverhoopt niet in orde is. Stuur in dat geval altijd een bericht naar [email protected] onder vermelding van uw ordernummer en de naam waaronder u besteld heeft. De klantenservice streeft ernaar alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Keurmerken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2021 Uitgeverij De Hobbit BV - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Omdat ons team de komende periode druk bezig is om de collectie 2022 in te pakken voor onze verkooppunten, is de webshop tijdelijk gesloten voor nieuwe bestellingen. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen